Sider

17. okt. 2012

Paleo bagelses dagen.

Så kom dagen, hvor jeg fik taget mig sammen til at bage lidt. Men jo på Paleo-måden....
Har altid bagt meget, eller rettere, de sidste ti år.

Jeg har endda udviklet mine egne gulerodsboller, som var meget efterspurgt. Men det er kun ungerne der nu  spiser dem. Ja og  kæresten...

Brød var svær at undvære i starten, men nu, overhovedet ikke, da jeg har fundet et alternativ.

Jeg gik da helt i selvsving i dag, jeg fik lavet nogle mini-omeletter i muffinsforme, med bacon, skinkestrimler og grøntsager. Så lavede jeg lige en bunke kager også muffins, nogle med kakao, nogle med hindbær.
Et Paleobrød fik jeg så også lavet :)

Jeg skulle egentlig have lavet chokofrugtbarer, ligesom dem de sælger i Søstrene Grene (hvis du ikke  har smagt dem - lad være, første bid, så er man afhængig! ) jeg har slæbt poser hjem i læssevis med ingredienser, men så gik vores blender i kaput-mode, så nu er det sat lidt på standby. Øv..

Men nu er lageret fyldt lidt op igen :)

Selvfølgelig har jeg så i dag bagt brød til resten af familien - te-boller :)



Ha´ en dej(!)lig dag :)

Fille















Ingen kommentarer:

Send en kommentar