Sider

3. maj 2015

På cafébesøg i choppingcenteret Waves.



I går bad jeg kæresten om at køre forbi Waves og sætte mig af, jeg havde brug for at komme lidt ud og skulle lige forbi den fantastiske shop med de billige skønhedsprodukter :)

Som altid, når man har fistret lidt rundt i de her store centre, bliver man jo sulten og tørstig, så jeg luntede lidt rundt for at finde et fint sted. Der er de "kendte" fastfoodkæder, restauranter osv., gik forbi og "snusede" lidt- passerede en lille café, "Café Choice", der sad et ældre ægtepar - og pr. automatik, tænker jeg, at så må cafeen jo være "godkendt".
Bestilte en "club salat", den slags med karrydressing på, som en clubsandwich uden brød :D
Nå ja og så et glas postevand :)
Blev betjent af en ung mand, der kun 5 min. senere, kom med min mad.


I første omgang, så det godt ud. Men......

Det var SÅ tørt, kyllingen var ikke frisklavet, det var sejt og tørt, baconen, var skamstegt til forkullede stykker sort kul, dressingen var fra bøtte, tykt og geleagtigt, og der var kun et par striber.
Optimist, som jeg er, giver jeg det da en chance, men hold da op, jeg blev skuffet :(
Prøvede at skylle den bitre brankede smag ned med mit vand, men ikke engang et glas vand, var nemt at servere- det var LUNKENT :(
Det virker på mig som om man er HAMRENDE ligeglad med hvad men laver, hvis der overhovedet kan forekomme den slags serveringer.
Fra 1 til 5 stjerner, ja så får den 1/2 !
og det er for beliggenheden..... Så meget for "choise"...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar