Sider

7. jan. 2013

Effektivt vægttab.

Så skriver jeg lige lidt om Paleo igen, for jeg er så glad for jeg turde springe ud i det.
Måske var det den kendte kok Thomas Rhode, der var den største inspiration, for da jeg så hans mad, i flere udsendelser, har min hjerne registreret "lækkerheden" af retterne.

 
 
På billedet ser man PortebelloBurgere, svampee i stedet for brød - som er fy fy i Paleo (stenalderkost).
 
Til dig der ikke lige ved hvad det er, så handleer det i bund og grund om at man ikke må spise ting som kartofler, mel (kornprodukter) og sukker.
 
Det er så EFFEKTIVT for mig - efter 2 mdr. havde jeg tabt 6-7 kg. uden så meget som at dyrke mere motion, eller lide. Til gengæld var jeg altid mæt, mistet trangen til sukker KONSTANT og spise MEGET æg. (Folk med lidt ringe blodtryk og kolesteroltal der blinker bør liiige være obs!).
 
 
Generelt er jeg bare glad fordi det er så simpelt, men utroligt smagsfuldt. Man skal droppe sin "fedtforskrækkethed" og det er SÅ befriende. Ikke at man bare skal angribe fedtet - men det finder man ud af lidt efter lidt.
 
Prøv det, må være mine slutord :)
 
 
Ha´ en dejlig uge..
 
Fille
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar