Sider

9. jan. 2013

Med eller uden?

Jeg tænker.... (jaja, jeg ved det er ret fantastisk) at nogle har så meget strikke/hækle-talent, at de lige selv laver deres opskrifter, ting & sager. HVORDAAAAAN?!

Men så igen har jeg en bekendt og en veninde der simpelthen IKKE forstår hvordan jeg kunne lære at læse opskrifter, hvilket jeg synes er ok nemt...

Desværre, har de fleste været på engelsk, så faktisk kan jeg se meget blank ud, når jeg møder en dansk opskrift - lidt irriterende...

Nogle af jer derude som mig der bare samler samler og atter samler gratis opskrifter på nettet, af alverdens fede ting, som man da liiiige skal have?

I guder jeg har mange mapper nu - kategoriseret og tilordenbragt, bare for at hjernen ikke skal gå i panik...

 
Min mand er forresten skrækslagen ved ideen om jeg på et tidspunkt strikker noget til ham, nogen der kender det? Hans mor strikkede, og så rendte hans bror og han rundt i Volborg bluser ;) Hehe..
Min farmor strikkede, men det var meget begrænset hvad der røg til vores side, er ikke sikker på hun gad spilde tid på noget til os ;)
Lige nu er jeg igeng med et hundetæppe (igen) men denne gang er det til mine egen 4 hunde. De er tæppebesatte, ja en flok puttehunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar